Dimarts passat 13 de març ens vam reunim més de 90 persones a Valkiria Hub, en el marc de la segona edició del Gamification Day, l’esdeveniment per experimentar la gamificació i la seva capacitat transformadora en les organitzacions. Un èxit de participació però també un èxit pel que fa a actitud lúdica i al poder del joc, ja que més de 70 persones van participar de la dinàmica de l’Escape Room que vam plantejar durant tota la jornada.

Aquest any comptem amb les experiències en gamificación de Xavier Olba, consultor estratègic a Digital&OpenInnovation, Ana Fábregas, Digital Leader en Alstom, Mar Llach, Organizational Development Manager a Almirall, Manel Pomes, responsable de formació i desenvolupament a TV3, Carme Espadamala, Aseptic Process Expert a Boehringer Ingelheim i Fran Morente, Innovation Program a VidaCaixa.

Com a novetat, en els tallers vam conèixer en primícia la Missió 0 que proposa Binnakle, el joc que fomenta la innovació en els equip, per generar reptes i objectius concrets. Amb Green Hat People vam conèixer un programari per dinamitzar reunions i els seus jocs per activar el Employee Engagement en els teus reptes empresarials.

En els tallers que vam organitzar des de Marinva ens vam centrar en jugar i experimentar el poder del joc i a detectar, una vegada jugats, quins comportaments i dinàmiques s’activaven i què ens podia aportar el joc en els nostres entorns. Aquesta metodologia l’hem anomenat, metodologia ALART (Actitut Lúdica, acció-joc, reflexió i transferència) i molt aviat us parlarem d’ella amb més detall.

Us agraïm a tots l’assistència i el seguiment a Twitter amb el hashtag #GamificationDay… Us hem dit que vam arribar a ser Trending Topic a Barcelona? Doncs això, que no podem estar més contents sobre com l’actitud lúdica ho va envair tot. Gràcies, gràcies i gràcies i ens veiem aviat entre jocs ;)