EL REPTE
Introduir l’aprenentatge lúdic com a metodologia transversal i fer-ho amb la participació activa de l’equip de docents ha estat el repte que hem afrontat. Comencem amb l’Etapa d’infantil i allà fem un canvi de 360º que inclou la transformació física de les aules. Després d’un primer curs de formació continuada, comencem a introduir les innovacions de manera sistemàtica i continuem acompanyant a l’equip. Cada any es suma una nova etapa. Després d’Infantil li ha tocat el torn a Cicle Inicial i Mitjà de la primària. I actualment iniciem projecte amb el Cicle Superior i Primer cicle de la ESO. Tot un repte: posar el JOC en el cor del procés d’aprenentatge de l’escola.
L’OBJECTIU
- Aprenentatge de competències
- Cohesió i coneixement del grup
- Implementació de noves metodologies
PRODUCTE RESULTANT
- Formació
- Aprenentatge lúdic
PUNTS D’EXPERIÈNCIA
- Ajudar als equips a superar fantasmes, sortint de la seva zona de confort a través del treball en equip
- Implementar noves metodologies des de la seva concepció a la seva implementació