DES DE 1995 IMPACTANT A TRAVÉS DEL JOC
1995
Neix MARINVA!
2000
Creem, fins i tot abans de l’aparició del sector de les .com, la primera gimcana virtual: Xof, una aventura passada per aigua!
2002
Dissenyem el portal Como Mola per a la companyia telefònica EresMas, incorporant videojocs i una comunitat digital –abans que Facebook!
2005
Participem en la introducció dels primers videojocs a la xarxa de biblioteques municipals de Barcelona
2008
Publiquem el llibre El placer de jugar (El plaer de jugar), de l’Imma Marin
2008
Dissenyem Music Hero, emprende tu reto, un serious game dissenyat per a promoure l’emprenedoria i la innovació entre els joves
2010
Creem la metodologia ALART (Actitud Lúdica + Acció + Reflexió + Transferència), enfocada a generar experiències memorables d’aprenentatge
2013
Publiquem el llibre Gamificación (Gamificació), de l’Imma Marín i l’Esther Hierro
2014
Dissenyem un joc familiar amb Realitat Virtual i les ulleres Oculus Rift –encara faltaran anys perquè en Zuckerberg posi un set VR al World Mobile Congress!
2015
Creem la metodologia M.A.G.I.C, enfocada a transformar les institucions educatives
2015
Rebem el premi Gamification World Congress per Binnakle, un serious game dissenyat per a promoure la innovació en les organitzacions
2017
Dissenyem el serious game Possible Mission, juntament amb Netmind, per a entrenar a equips en la gestió àgil de projectes i promoure la innovació
2018
Publiquem el llibre ¿Jugamos? (Juguem?), de l’Imma Marín
2019
Apostem per la generació d’experiències híbrides basades en el joc, amb la creació de PlayApp by Marinva
2019
Gamifiquem el programa de formació a gran escala per a accelerar la iniciativa de transformació organitzativa de BBVA
2020
Creem la metodologia Play Thinking, enfocada en la transformació de les organitzacions
2022
Apostem per la transformació de les organitzacions amb l’adquisició de Play To Growth i la seva línia comercial de serious games per a organitzacions
2023
Publiquem el llibre Jugar, de l’Imma Marín
Avui!
Actualment estem jugant per a incorporar el poder de la tecnologia en el cor dels nostres serveis, així com per a desenvolupar una metodologia basada en el joc per a la mesura de l’impacte