EL REPTE

Introduïm l’aprenentatge lúdic com a metodologia transversal i fer-ho amb la participació activa de l’equip de docents ha estat el repte que hem afrontat. Aquest, juntament amb el de reduir el salt entre el Cicle d’Infantil i el Cicle Inicial de Primària, concebent aquests 5 cursos com una sola etapa educativa. Aquest procés s’ha fet amb la participació activa de l’equip docent, recolzant-los amb formació a través de metodologies lúdiques, i també acompanyant-los en el treball de cohesió d’equip i presa de decisions. Tot un repte: posar el JOC en el cor del procés d’aprenentatge de l’escola.

L’OBJECTIU

  • Aprenentatge de competències
  • Cohesió i coneixement del grup
  • Implementació de noves metodologies

PRODUCTE RESULTANT

  • Formació
  • Aprenentatge lúdic
  • Incorporació de noves metodologies: Ambients, Projectes, Capses d’aprenentatge

PUNTS D’EXPERIÈNCIA

  • Conduir a l’equip i acompanyar-los en temps de confinament