Expo-joc Consum Conscient | Diputació de Barcelona
Conceptualització d'una exposició interactiva i lúdica per a sensibilitzar sobre el consum conscient i responsable entre el públic adolescent. Per a això, hem dissenyat una experiència que combina el saber amb l'espontaneïtat del joc, una narrativa sorprenent, un enfocament educatiu innovador i una proposta gràfica i audiovisual transgressora.
Consultoria i gamificació de l'experiència de client i el seu engagement.
Rally Cerca 2022 | 3C Consultores & Farmacias Salcobrand
Conceptualització i desenvolupament d'una experiència ludificada, phygital i col·laborativa per equips per a incrementar la productivitat i motivar la capacitació dels treballadors. En el projecte han participat més de 420 comerços en diferents zones de Xile, amb estratègies i desafiaments personalitzats durant els 3 mesos que dura el rally.
Talent To The Future: High Potential Program | Indra
Teambuilding per a més de 200 persones en el marc d'una formació residencial.
Teoria del Canvi del Programa Púlsar | NTT Data
Disseny de la Teoria del Canvi i de la metodologia lúdica per la medició de l'impacte del Programa Púlsar.
Rescat a la Llull | Universitat Ramon Llull
Videojoc per a l'orientació acadèmica.
Visites insòlites | Mercabarna
Conceptualització i disseny d'una experiència lúdica per a donar a conèixer Mercabarna a la ciutadania. Posant el focus en el paper que juga en la nostra alimentació, hem desenvolupat diversos tallers lúdico-pedagògics en els quals, immerses en una narrativa èpica, les persones participants resolen una missió mentre participen en tallers de cuina en el cor de Mercabarna.
Gamificació de la metodologia del client i disseny del joc per a la generació d'idees de projectes innovadors.
Stars World – Episode X | Isdin
Gamificació de la formació interna sobre nous productes amb la participació de més de 500 persones en 13 països diferents.
Transformació de patis escolars | Ajuntament de Barcelona
Hem acompanyat el procés de transformació de diversos patis escolars d’escoles de la ciutat de Barcelona per assegurar que esdevenen espais naturalitzats, co-educatius i comunitaris.
100 anys de Danone | Food Republik
Workshops familiars per a l'exposició del centenari de Danone en el Disseny Hub Barcelona.
Badge Culture | Fundació Gecon & Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme del Govern d'Espanya
Gamificació de la fidelització dels públics culturals.
El Pregó de la Laia | Ajuntament de Barcelona
Conceptualització lúdico-pedagògica de l'activitat dirigida a l'alumnat de primària, amb la finalitat d'iniciar a la infància en els processos participatius a l'escola i a la ciutat de Barcelona.
Consultoria i assessoria pedagògica durant més de 10 anys en la revisió i actualització de les referències de jocs, joguines i videojocs que recomana l'Observatori Faros, portal digital referent en la promoció de la salut i el benestar infantil, per a famílies i educadores.
Expo-joc Mar Mediterrani | Solidaridad Internacional - País Valenciano
Expo-joc per a sensibilitzar sobre la crisi de refugiats al Mar Mediterrani.
La Clau Màgica | Abacus
Disseny i execució de l'acció ludificada en més de 50 botigues Abacus en el marc de la campanya de Nadal, amb l'objectiu d'impactar en la imatge de marca, fidelitzar als clients i atraure clients potencials.
Disseny de workshops lúdics per a generar sentiment de pertinença amb la iniciativa i connectar a les persones voluntàries amb el propòsit del projecte de cooperació internacional.
Consultoria i gamificació del programa formatiu per a la transformació agile de BBVA.
Compliance Garden | Chiesi
Gamificació de la formació interna sobre Compliance corporativa amb la participació de més de 500 persones.
Playful Paradigm | Ajuntament d'Esplugues de Llobregat
Acompanyament i dinamització del projecte Playful Paradigm per aconseguir la implicació dels agents socials, institucions i empreses, i trobar resposta als reptes urbans mitjançant el joc.
El sòl i l'aigua, font de vida | Exoetxea - Xarxa de Centres Ambientals d'Euskadi
Disseny i dinamització d'una experiència lúdico-pedagògica digital per a sensibilitzar sobre la importància de la gestió sostenible del sòl i l'aigua. Han participat en l'aventura lúdica i interactiva per equips un total de 26 centres escolars i gairebé 1.400 estudiants de tot el País Basc.
La Volta al Món amb 60 Llibres | Fundació Diverse & SDLI
Disseny de la ludificació phygital del mètode D-LEC per a motivar a través del poder del joc l'aprenentatge de la lectoescriptura en el primer cicle d'educació primària.
TurisTIC | Eurecat – Centre Tecnològic de Catalunya
Gamificació de l'oferta turística familiar de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre.
Escápate | Agència de Turisme d'Andalusia
Disseny d'una exposició lúdica itinerant en format joc de pistes per persones joves i adultes amb l’objectiu de donar a conèixer i promoure destinacions turístiques andaluses entre la població local i presentar la diversitat de la seva oferta.