PROJECTES AMB MOLT DE JOCINSPIRADORS

Expo-joc Consum Conscient | Diputació de Barcelona
Conceptualització d'una exposició interactiva i lúdica per a sensibilitzar sobre el consum conscient i responsable entre el públic adolescent. Per a això, hem dissenyat una experiència que combina el saber amb l'espontaneïtat del joc, una narrativa sorprenent, un enfocament educatiu innovador i una proposta gràfica i audiovisual transgressora.

Escola de Talent Digital | Fundació NTT Data
Procés de selecció i acompanyament pedagògic d'un bootcamp online i gamificat sobre programació.

TurisTIC | Eurecat – Centre Tecnològic de Catalunya
Gamificació de l'oferta turística familiar de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre.

Talent To The Future: High Potential Program | Indra
Teambuilding per a més de 200 persones en el marc d'una formació residencial.

Teoria del Canvi del Programa Púlsar | NTT Data
Disseny de la Teoria del Canvi i de la metodologia lúdica per la medició de l'impacte del Programa Púlsar.

Expo-joc Mar Mediterrani | Solidaridad Internacional - País Valenciano
Expo-joc per a sensibilitzar sobre la crisi de refugiats al Mar Mediterrani.

Rescat a la Llull | Universitat Ramon Llull
Videojoc per a l'orientació acadèmica.

Train the Trainers | Netmind & BBVA
Consultoria i gamificació del programa formatiu per a la transformació agile de BBVA.

Stars World – Episode X | Isdin
Gamificació de la formació interna sobre nous productes amb la participació de més de 500 persones en 13 països diferents.

Binnakle | Inteligencia Creativa
Gamificació de la metodologia del client i disseny del joc per a la generació d'idees de projectes innovadors.

El Pregó de la Laia | Ajuntament de Barcelona
Conceptualització lúdico-pedagògica de l'activitat dirigida a l'alumnat de primària, amb la finalitat d'iniciar a la infància en els processos participatius a l'escola i a la ciutat de Barcelona.

Open Mio | Simon
Consultoria i gamificació de l'experiència de client i el seu engagement.

100 anys de Danone | Food Republik
Workshops familiars per a l'exposició del centenari de Danone en el Disseny Hub Barcelona.

Transformació de patis escolars | Ajuntament de Barcelona
Hem acompanyat el procés de transformació de diversos patis escolars d’escoles de la ciutat de Barcelona per assegurar que esdevenen espais naturalitzats, co-educatius i comunitaris.

Visites insòlites | Mercabarna
Conceptualització i disseny d'una experiència lúdica per a donar a conèixer Mercabarna a la ciutadania. Posant el focus en el paper que juga en la nostra alimentació, hem desenvolupat diversos tallers lúdico-pedagògics en els quals, immerses en una narrativa èpica, les persones participants resolen una missió mentre participen en tallers de cuina en el cor de Mercabarna.

Compliance Garden | Chiesi
Gamificació de la formació interna sobre Compliance corporativa amb la participació de més de 500 persones.

La Volta al Món amb 60 Llibres | Fundació Diverse & SDLI
Disseny de la ludificació phygital del mètode D-LEC per a motivar a través del poder del joc l'aprenentatge de la lectoescriptura en el primer cicle d'educació primària.

Agile Coach Camp | Netmind & BBVA
Consultoria i gamificació del bootcamp orientat al canvi cultural de l'organització, fent una aposta per la figura dels Agile Coach.

Observatori Faros | Hospital Sant Joan de Déu
Consultoria i assessoria pedagògica durant més de 10 anys en la revisió i actualització de les referències de jocs, joguines i videojocs que recomana l'Observatori Faros, portal digital referent en la promoció de la salut i el benestar infantil, per a famílies i educadores.

La Clau Màgica | Abacus
Disseny i execució de l'acció ludificada en més de 50 botigues Abacus en el marc de la campanya de Nadal, amb l'objectiu d'impactar en la imatge de marca, fidelitzar als clients i atraure clients potencials.

El Soterrani | Escola Nacional de Judicatura de la República Dominicana
Procés de selecció gamificat per a vacants en el Consell del Poder Judicial de República Dominicana.

Escápate | Agència de Turisme d'Andalusia
Disseny d'una exposició lúdica itinerant en format joc de pistes per persones joves i adultes amb l’objectiu de donar a conèixer i promoure destinacions turístiques andaluses entre la població local i presentar la diversitat de la seva oferta.

El sòl i l'aigua, font de vida | Exoetxea - Xarxa de Centres Ambientals d'Euskadi
Disseny i dinamització d'una experiència lúdico-pedagògica digital per a sensibilitzar sobre la importància de la gestió sostenible del sòl i l'aigua. Han participat en l'aventura lúdica i interactiva per equips un total de 26 centres escolars i gairebé 1.400 estudiants de tot el País Basc.

Badge Culture | Fundació Gecon & Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme del Govern d'Espanya
Gamificació de la fidelització dels públics culturals.

Rally Cerca 2022 | 3C Consultores & Farmacias Salcobrand
Conceptualització i desenvolupament d'una experiència ludificada, phygital i col·laborativa per equips per a incrementar la productivitat i motivar la capacitació dels treballadors. En el projecte han participat més de 420 comerços en diferents zones de Xile, amb estratègies i desafiaments personalitzats durant els 3 mesos que dura el rally.

Cooperants Caixa | Obra Social La Caixa
Disseny de workshops lúdics per a generar sentiment de pertinença amb la iniciativa i connectar a les persones voluntàries amb el propòsit del projecte de cooperació internacional.

Playful Paradigm | Ajuntament d'Esplugues de Llobregat
Acompanyament i dinamització del projecte Playful Paradigm per aconseguir la implicació dels agents socials, institucions i empreses, i trobar resposta als reptes urbans mitjançant el joc.