Rally Cerca 2022 | 3C Consultores & Farmacias Salcobrand
Conceptualització i desenvolupament d'una experiència ludificada, phygital i col·laborativa per equips per a incrementar la productivitat i motivar la capacitació dels treballadors. En el projecte han participat més de 420 comerços en diferents zones de Xile, amb estratègies i desafiaments personalitzats durant els 3 mesos que dura el rally.
TurisTIC | Eurecat – Centre Tecnològic de Catalunya
Gamificació de l'oferta turística familiar de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre.
El sòl i l'aigua, font de vida | Exoetxea - Xarxa de Centres Ambientals d'Euskadi
Disseny i dinamització d'una experiència lúdico-pedagògica digital per a sensibilitzar sobre la importància de la gestió sostenible del sòl i l'aigua. Han participat en l'aventura lúdica i interactiva per equips un total de 26 centres escolars i gairebé 1.400 estudiants de tot el País Basc.
Consultoria i gamificació del bootcamp orientat al canvi cultural de l'organització, fent una aposta per la figura dels Agile Coach.
La Volta al Món amb 60 Llibres | Fundació Diverse & SDLI
Disseny de la ludificació phygital del mètode D-LEC per a motivar a través del poder del joc l'aprenentatge de la lectoescriptura en el primer cicle d'educació primària.
Badge Culture | Fundació Gecon & Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme del Govern d'Espanya
Gamificació de la fidelització dels públics culturals.
Transformació de patis escolars | Ajuntament de Barcelona
Hem acompanyat el procés de transformació de diversos patis escolars d’escoles de la ciutat de Barcelona per assegurar que esdevenen espais naturalitzats, co-educatius i comunitaris.
El Soterrani | Escola Nacional de Judicatura de la República Dominicana
Procés de selecció gamificat per a vacants en el Consell del Poder Judicial de República Dominicana.
Escola de Talent Digital | Fundació NTT Data
Procés de selecció i acompanyament pedagògic d'un bootcamp online i gamificat sobre programació.
Compliance Garden | Chiesi
Gamificació de la formació interna sobre Compliance corporativa amb la participació de més de 500 persones.
Train the Trainers | Netmind & BBVA
Consultoria i gamificació del programa formatiu per a la transformació agile de BBVA.
Escápate | Agència de Turisme d'Andalusia
Disseny d'una exposició lúdica itinerant en format joc de pistes per persones joves i adultes amb l’objectiu de donar a conèixer i promoure destinacions turístiques andaluses entre la població local i presentar la diversitat de la seva oferta.
Playful Paradigm | Ajuntament d'Esplugues de Llobregat
Acompanyament i dinamització del projecte Playful Paradigm per aconseguir la implicació dels agents socials, institucions i empreses, i trobar resposta als reptes urbans mitjançant el joc.
Visites insòlites | Mercabarna
Conceptualització i disseny d'una experiència lúdica per a donar a conèixer Mercabarna a la ciutadania. Posant el focus en el paper que juga en la nostra alimentació, hem desenvolupat diversos tallers lúdico-pedagògics en els quals, immerses en una narrativa èpica, les persones participants resolen una missió mentre participen en tallers de cuina en el cor de Mercabarna.
Observatori Faros | Hospital Sant Joan de Déu
Consultoria i assessoria pedagògica durant més de 10 anys en la revisió i actualització de les referències de jocs, joguines i videojocs que recomana l'Observatori Faros, portal digital referent en la promoció de la salut i el benestar infantil, per a famílies i educadores.
Binnakle | Inteligencia Creativa
Gamificació de la metodologia del client i disseny del joc per a la generació d'idees de projectes innovadors.
Talent To The Future: High Potential Program | Indra
Teambuilding per a més de 200 persones en el marc d'una formació residencial.
La Clau Màgica | Abacus
Disseny i execució de l'acció ludificada en més de 50 botigues Abacus en el marc de la campanya de Nadal, amb l'objectiu d'impactar en la imatge de marca, fidelitzar als clients i atraure clients potencials.
Cooperants Caixa | Obra Social La Caixa
Disseny de workshops lúdics per a generar sentiment de pertinença amb la iniciativa i connectar a les persones voluntàries amb el propòsit del projecte de cooperació internacional.
Gamificació de la formació interna sobre nous productes amb la participació de més de 500 persones en 13 països diferents.
Open Mio | Simon
Consultoria i gamificació de l'experiència de client i el seu engagement.
Expo-joc Consum Conscient | Diputació de Barcelona
Conceptualització d'una exposició interactiva i lúdica per a sensibilitzar sobre el consum conscient i responsable entre el públic adolescent. Per a això, hem dissenyat una experiència que combina el saber amb l'espontaneïtat del joc, una narrativa sorprenent, un enfocament educatiu innovador i una proposta gràfica i audiovisual transgressora.
El Pregó de la Laia | Ajuntament de Barcelona
Conceptualització lúdico-pedagògica de l'activitat dirigida a l'alumnat de primària, amb la finalitat d'iniciar a la infància en els processos participatius a l'escola i a la ciutat de Barcelona.
Teoria del Canvi del Programa Púlsar | NTT Data
Disseny de la Teoria del Canvi i de la metodologia lúdica per la medició de l'impacte del Programa Púlsar.