Aprendre a conduir amb una experiència lúdica

Soy18  tenia un somni: aconseguir que el seu alumnat aprengués a conduir passant-s’ho bé. Que fos una experiència única. Per això hem treballat amb ells en diferents fronts: gamificant l’aprenentatge a través d’una narrativa futurista i formant a tot el personal per descobrir i potenciar la seva pròpia actitud lúdica i, en conseqüència, ser capaç de transmetre-la a tot l’alumnat de Sóc18.

 

Es tracta d’un joc en el qual els alumnes hauran de desbloquejar una sèrie de codis mitjançant la realització de determinades conductes que han estat identificades per Sóc18 com a claus per a la consecució d’objectius. Dotem a l’experiència de sentit èpic i transformador (a nivell individual i col·lectiu)  en un to d’humor per generar aquesta actitud lúdica que estarà present en tot el procés.

 

innovació - Marinva - XPlore

Xplore Health

Llibre de gamificació

Netmind