Aprenentatge lúdic com a metodologia transversal, a l’escola Pompeu Fabra

EL REPTE

Introduïm l’aprenentatge lúdic com a metodologia transversal i fer-ho amb la participació activa de l’equip de docents ha estat el repte que hem afrontat. Aquest, juntament amb el de reduir el salt entre el Cicle d’Infantil i el Cicle Inicial de Primària, concebent aquests 5 cursos com una sola etapa educativa. Aquest procés s’ha fet amb la participació activa de l’equip docent, recolzant-los amb formació a través de metodologies lúdiques, i també acompanyant-los en el treball de cohesió d’equip i presa de decisions. Tot un repte: posar el JOC en el cor del procés d’aprenentatge de l’escola.

L’OBJECTIU

  • Aprenentatge de competències
  • Cohesió i coneixement del grup
  • Implementació de noves metodologies

PRODUCTE RESULTANT

  • Formació
  • Aprenentatge lúdic
  • Incorporació de noves metodologies: Ambients, Projectes, Capses d’aprenentatge

PUNTS D’EXPERIÈNCIA

  • Conduir a l’equip i acompanyar-los en temps de confinament

Mengem sa, mengem de mercat!

El poder del joc al servei d’una escola innovadora basada en una comunitat d’aprenentatge

Consensuar criteris per la transformació dels patis escolars de la ciutat de Granollers

Certificado LSSI-CE
Subscriu-te al nostre butlletí