Aprenentatge lúdic distintiu de les Escoles Miguella

EL REPTE

Introduir l’aprenentatge lúdic com a metodologia transversal i fer-ho amb la participació activa de l’equip de docents ha estat el repte que hem afrontat. Comencem amb l’Etapa d’infantil i allà fem un canvi de 360º que inclou la transformació física de les aules. Després d’un primer curs de formació continuada, comencem a introduir les innovacions de manera sistemàtica i continuem acompanyant a l’equip. Cada any es suma una nova etapa. Després d’Infantil li ha tocat el torn a Cicle Inicial i Mitjà de la primària. I actualment iniciem projecte amb el Cicle Superior i Primer cicle de la ESO. Tot un repte: posar el JOC en el cor del procés d’aprenentatge de l’escola.

L’OBJECTIU

  • Aprenentatge de competències
  • Cohesió i coneixement del grup
  • Implementació de noves metodologies

PRODUCTE RESULTANT

  • Formació
  • Aprenentatge lúdic

PUNTS D’EXPERIÈNCIA

  • Ajudar als equips a superar fantasmes, sortint de la seva zona de confort a través del treball en equip
  • Implementar noves metodologies des de la seva concepció a la seva implementació

El poder del joc al servei d’una escola innovadora basada en una comunitat d’aprenentatge

Consensuar criteris per la transformació dels patis escolars de la ciutat de Granollers

Vivint el joc per transformar la infantil a l’Equador

Certificado LSSI-CE
Subscriu-te al nostre butlletí