[Trans]formant una organització de 130.000 persones

EL REPTE

La gamificació com a potent aliada a l’hora d’aconseguir un aprenentatge experiencial. Un model lúdico-pedagògic al servei de la transformació agile de l’organització.

L’OBJECTIU

  • Aprenentatge de competències

PRODUCTE RESULTANT

  • Sessió dinamitzada
  • Consultoria de gamificació
  • Formació

PUNTS D’EXPERIÈNCIA

  • Treball cooperatiu amb Netmind
  • Funcionament dels grups
  • Univers agile

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Sikkhona

EscapeCourse: les 12 claus de la gamificació

Procés d’innovació de les ludoteques de Catalunya

Certificado LSSI-CE
Subscriu-te al nostre butlletí

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies